Kurang 23 jam Keputusan UPU

| Selasa, 15 September 2015 | |
Assalamulaikum,


Hari ni 14 september, genap la sebulan aku berumur 21 tahun. Mengundi pun dah daftar. Hehe. Awai-awai lagi abah dah sua borang suruh isi. Katanya pakcik ketua kampung suruh isi.




Sumber: Google
Esok 15 september pukul 12 tengahari keputusan rayuan UPU akan diumumkan. Nervous tu hanya Allah je yang tahu. Sebab aku takda la menaruh sepenuh pengharapan untuk result esok cuma mengharapkan yang terbaik. Kalau dapat peluang esok, inshaAllah, aku dah sangat bersyukur. Tapi kalau belum rezeki lagi esok, aku kena tunggu depan. Its ok sebab aku yakin ada sebab dan hikmahnya jadi macam tu kan.

Sumber : Google

Sekarang tinggal 2 choice je lagi untuk aku, UPU dan UPM laluan khas. Aku cuba berharap yang terbaik. Dan aku nak perbetulkan kekurangan dan kesilapan aku masa diploma dulu. Sebab result time diploma aku agak memuaskan.


Sumber : Google


Untuk degree aku nak kos lebih kepada bio dan math. If dapat la. Dan kalau boleh nak sambung ke peringkat pendidikan. Sebab macam susah nak dapat kos pendidikan sekarang. So antara choice untuk sambung bidang pendidikan, adalah dengan ambik diploma perguruan selama 2-3 tahun. Ke korang ada pendapat lain? Just share kat sini.

Menanti kurang 23 jam

INSHAALLAH

Babai!
edit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catatan Terbaru Catatan Lama
Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AWESOME BLOGGER

MY PAGE VIEWS

Search

Blog Archive

Labels

Allah Muhammad

BLOGLIST

Menu Tab


Daisypath Graduation tickers



MIOW MIOW

Jangan lupa tinggalkan jejak korang di shoutbox!

Popular Posts

Pages

Follow on Facebook

© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Shikin Shamsudin